جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ

هندزفری و اسپیکر

10 / 10
از 1 کاربر
مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

خرید انواع هندزفری و اسپیکر | فروش انواع هندزفری و اسپیکر |فروشگاه اینترنتی انواع هندزفری و اسپیکر

هندزفری، هدفون و اسپیکر بلندگوهای صدا هستند که به تمامی دستگاه های الکترونیکی پخش صدا مانند کامپیوترهای شخصی، گوشی های موبایل و تبلت، تلویزیون و .. متصل شوند. 

از زمانی که کامپیوتر اختراع شد و تمامی دستگاه های مورد استفاده مردم به سمت هوشمند شدن رفت این نوع از لوازم طرفدارهای زیادی پیدا کردند. گوش دادن به موزیک یکی از علاقه مندی های مردم محسوب می شود و در طول روز بسیاری از مردم وقت خود را برای لذت بردن از موسیقی و گوش دادن به آن اختصاص می دهند. اما موبایل و تبلت هایی که می توانند صدا را ضبط و پخش کنند عموما از بلندگوهای کوچک  ضعیف برخوردارند. اسپیکر با توان خروجی صدای بالا می تواند نیاز کاربران برای گوش دادن به موسیقی در محیط های باز را برطرف کند. همچنین در محیط های شلوغ و برای مواردی که کاربر نمی خواهد جز خودش کسی صدای پخش شده از دستگاه هوشمندش را بشنود می توان از هندزفری یا هدفون استفاده کرد. هندزفری و هدفون دارای بلندگو هایی هستند که با قرار گیری بر روی گوش یا داخل می توانند صدا را تنها در گوش کاربر پخش کنند و همجنین با حذف صداهای اطراف کیفیت بالاتری از صدا ارائه کنند. گوش دادن به صدای با کیفیت در کنار کاربری راحت و بدون استفاده از دست سبب شده تا  هندزفری و هدفون از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران گوشی های همراه و بخصوص جوانان برخوردار باشد

 

 

تفاوت هندزفری و هدفون

هدفون و هندزفری در نوع بلندگو با هم تفاوت دارند. هدفون ها دارای بلندگو های بزرگتری هستند که بر روی گوش قرار میگیرند که به هم متصل است و قسمت اتصال آن بالای سر قرار می گیرد. بلندگوی هندزفری به صورت تو گوشی طراحی می شود و در لاله گوش قرار می گیرد. هر دو نوع برای اتصال با سیم از جک استفاده می کنند و می توان آنها را به کامپیوتر های شخصی و موبایل و سایر دستگاه ها متصل کرد. جک مورد استفاده در اغلب دستگاه ها برای اتصال به هندزفری و هدفون جک 3.5 میلی متری است. بعضی از هندزفری و هدفون ها به صورت وایرلس طراحی می شوند. مدل وایرلس این دستگاه ها سیم اتصال را حذف کرده و باعث راحت تر شدن کاربری این محصولات می شود. محصولات بی سیم دارای یک منبع تغذیه می باشند که باید آنها را شارژ کرد و غالبا از بلوتوث برای اتصال استفاده می کنند. هندزفری ها به علت حجم کم و ابعاد کوچک راحت تر جابجا می شوند و به سادگی درکیف یا جیب جا می شوند. از این رو برای محیط های بیرون از خونه و مسافرت کاربرد بیشتری دارند.

اسپیکر

اسپیکر نیز به دو نوع دسکتاپ و قابل حمل تقسیم بندی می شوند. اسپیکر های دسکتاپ برای کامپیوترهای شخصی یا تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند و برای کار کردن به اتصال به برق نیاز دارند. اسپیکرهای قابل حمل عموملا از بلوتوث برای اتصال استفاده می کنند و برای گوشی های موبایل و کامپیوترهای شخصی رومیزی بسیار مناسب هستند. همچنین این اسپیکر ها توان بالایی در پخش صدا دارند که برای فضای باز و مهمانی ها بیشتر استفاده می شوند.

بازرگانی 414 ارائه دهنده هندزفری های اصلی و اورجینال بوده و سایر هدفون ها و هندزفری ها نیز با بالاترین کیفیت عرضه می شوند.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()