جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ

گلس فول چسب

10 / 10
از 1 کاربر
مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

خرید گلس فول چسب | فروش گلس فول چسب | فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

امروزه با توجه به گذشت زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه هوشمند سازی کالا های دیجیتال، گوشی های تلفن همراه نیز مانند سایز کالا های دیجیتال هوشمند شده اند و قابلیت های گوناگونی بر روی گوشی های موبایل تعبیه شده است، در همین راستا کارشناسان و مهندسان سازنده گوشی های تلفن همراه جهت سهولت کار با  گوشی های موبایل، طرحی را بر مبنای بزرگتر کردن صفحات نمایش گوشی ارائه دادند، بر همین اساس ابعاد صفحه نمایش گوشی های تلفن همراه افزایش یافتند.

صفحه نمایش گوشی های موبایل از جمله مهمترین و گران بها ترین بخش های موجود در گوشی تلفن همراه می باشد و در صورتی که بر روی آن ها خط و خش ایجاد شود و یا به واسطه ضربه ای دچار آسیب فیزیکی شوند، کاربر می بایست هزینه هنگفتی را جهت تعمیر آن بپردازد، لذا حفاظت از آن امری واجب و الزامی می باشد.

گلس های محافظ صفحه نمایش از جمله کالا هایی می باشند که جهت جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی تلفن همراه، طراحی و تولید شده اند و کاربران می توانند جهت حفاظت صفحه نمایش گوشی موبایلشان از این دست آسیب ها، از گلس های محافظ استفاده نمایند.          

همان طور که اشاره شد گلس های صفحه نمایش قادرند مانع از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی های تلفن همراه شوند، در همین راستا کمپانی های گوناگونی در زمینه طراحی و تولید گلس های محافظ قعالیت خود را آغاز کردند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی گلس های محافظ در انواع و اقسام گوناگون طراحی و تولید گشتند.

گلس ها بر اساس طرح و ابعاد صفحات نمایش گوشی های موجود در بازار طراحی و تولید می گردند،بر این اساس دو دسته گلس طراحی و تولید شده اند، دسته اول گلس های صاف و مسطح می باشند که بر روی گوشی های صاف و مسطح نصب می شوند، دسته دوم گلس هایی می باشند که قادرند بر روی صفحه نمایش گوشی های تلفن همراه لبه خم نصب شوند به این دسته از گلس های محافظ، گلس های لبه خم گفته می شود.

کمپانی های سازنده گلس های محافظ، جهت نصب گلس ها بر روی صفحه نمایش موبایل، آن ها را در دو دسته فول چسب و دور چسب تولید می نمایند، دسته اول گلس هایی می باشند که لبه های جانبی آن ها قابلیت چسبانده شدن را دارند و در دسته دوم گلس به طور کامل دارای قابلیت چسبیده شدن بر روی صفحه نمایش را دارد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()